09383501094 moralschool@yahoo.com خوزستان

قوانین و مقررات استفاده از فروشگاه اینترنتی مدرسه خلاق

 

صفحه حاضر بعنوان یک توافق است که به‌ موجب ماده ۱۰ قانون مدنی جمهوری اسلامی ایران یک قرارداد قانونی و لازم‌ الاجرا تلقی می‌گردد و کلیه کاربران و اشخاصی که به هر نحوی از سایت مدرسه خلاق و خدمات آن استفاده می‌نمایند، تابع این توافق هستند.

کاربر با خرید محصول از وبسایت توافقنامه فوق را تایید کرده و نیازی به اخذ امضای فیزیکی از کاربر برای تایید موارد فوق نیست. خرید کاربر از وب‌سایت مدرسه خلاق به منزله قبول قوانین و مقررات مندرج در این صفحه می‌باشد.

طرفین قرارداد ، مشتریِ وبسایت و وبسایت مدرسه خلاق با آدرس moralschool.ir   می‌باشند.

خرید از سایت مدرسه خلاق به معنای قبول قوانین و مقررات می‌باشد.

 

ماده ۱: تعاریف

۱-۱:  مدرسه خلاق (وب‌سایت مدرسه خلاق با آدرس دامنه( moralschool.ir  که کاربر محصولات را از طریق آن خریداری خواهد کرد. تمام خرید‌های وبسایت از طریق این دامنه صورت می‌گیرد و خدمات بعد از فروش و پشتیبانی شامل مشتریانی خواهد شد که از این آدرس برای خرید خود استفاده می‌کنند.

۱-۲:  مشتری (کاربر) شخص یا شرکتی که در وب‌سایت مدرسه خلاق خریدی انجام می‌دهد و بابت دریافت محصول یا خدمات هزینه پرداخت می‌کند.

۱-۳: محصولات: شامل تمام محصولات و فایل‌های دیجیتال موجود روی سایت مدرسه خلاق به دامنه moralschool.ir  که به صورت آنلاین توسط مشتری خریداری می‌شود.

۱-۴: لایسنس (کد فعالسازی)  مجوز استفاده از برخی محصولات که با خرید کاربر از وب‌سایت، در اختیار کاربر قرار می‌گیرد و اجازه استفاده برای فعالسازی محصول خریداری شده را به کاربر خواهد داد.

۱-۵: قوانین جمهوری اسلامی ایران: قوانین و مقرراتی که به تصویب مجلس شورای اسلامی یا سایر نهادهای قانونی رسیده باشد و به‌صورت لازم‌الاجرا درآمده باشد. ازجمله قانون تجارت الکترونیکی و قانون حمایت از مصرف‌کننده.

۱-۶: بخش پشتیبانی:  دپارتمان پشتیبانی مدرسه خلاق که از طریق بخش تیکت به سوالات و مشکلات کاربران و یا سایر روش های پشتیبانی معرفی شده در سایت ، پاسخ خواهد داد. ( در صورت نیاز به دانلود مجدد فایلهای خریداری شده ، می توان از پنل کاربری و از قسمت دانلود اقدام کرد )

ماده ۲: موضوع فعالیت سایت

۲-۱: سایت مدرسه خلاق در زمینه تولید محتوای الکترونیکی (فروش فایل و برگزاری دوره های آموزشی) فعالیت می‌کند و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
۲-۲ : تمام فایل های منتشر شده در سایت مدرسه خلاق از قبل تست شده و به درستی کار می کنند.
۲-۳ : پرداخت هزینه محصولاتی که نیاز به ارسال پستی داشته باشند به عهده مشتری می باشد.

 

ماده ۳: حساب کاربری و حریم خصوصی

۳-۱: عضویت در وب‌سایت مدرسه خلاق کاملا رایگان است و ثبت‌نام در وب‌سایت یا هرگونه استفاده از خدمات وب‌سایت مستلزم مطالعه کامل قوانین و مقررات این صفحه خواهد بود.

۳-۲: هر شخص با استفاده از اطلاعات و هویت شخصی خود در وب‌سایت مدرسه خلاق ثبت‌نام خواهد کرد. مدرسه خلاق هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال ارائه اطلاعات غلط موقع ثبت‌نام نخواهد داشت.

۳-۳: در صورتی که شخص با اطلاعات اشتباه در سایت ثبت‌نام کند یا خریدی انجام دهد، مدرسه خلاق موظف است حساب کاربری شخص را مسدود کرده و هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال هزینه پرداختی مشتری نخواهد داشت.

۳-۴: تمام اطلاعات کاربران نزد مدرسه خلاق محفوظ خواهد ماند.

۳-۵: هرگونه فروش و انتشار محصولات مدرسه خلاق در سایر سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی یا به اشتراک گذاری محصول خریداری شده با افراد دیگر خلاف قوانین است. در صورت مشاهده حساب کاربری شخص خاطی مسدود شده و موضوع از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد.

۳-۶: کاربر اجازه نسخه‌برداری یا اشتراک گذاری محصولات خریداری شده از روش‌های آنلاین و آفلاین به‌صورت مستقیم یا با واسطه نخواهد داشت. در صورت مشاهده، حساب کاربری خاطی مسدود و موضوع از مراجع قانونی پیگیری خواهد شد.

۳-۷: کاربر در قبال اطلاعات حساب کاربری خود نظیر ایمیل، نام کاربری و رمز عبور خود کاملا مسئول است و در صورت ارائه اطلاعات به شخص دیگر و استفاده غیرمجاز از پنل کاربری مدرسه خلاق هیچ مسئولیتی نخواهد داشت.

 

ماده ۴: مالکیت فکری و محتوایی

۴-۱: هرگونه نسخه‌برداری، استفاده یا بازآفرینی از طرح، مطالب، محتوای سایت، فایل های تولید شده و منتشر شده در سایت ، تصاویر، لوگو سایت مدرسه خلاق خلاف قوانین مالکیت فکری است و در صورت مشاهده، موضوع از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد.

 

ماده ۵: فورس ماژور

۵-۱: از آنجایی که فایل‌های مدرسه خلاق بصورت دیجیتالی در اختیار کاربر قرار داده می‌شود، لازم به ذکر است که کاربر همواره بایستی فایل‌های خریداری شده را دانلود نماید تا در صورت ایجاد شرایط فورس ماژور و حوادث غیر قابل اجتناب برای وبسایت مدرسه خلاق ، مشکلی از بابت دسترسی به فایل خریداری شده نداشته باشد. بدیهی است در صورت بروز چنین شرایطی امکان ارائه سرویس و خدمات‌دهی به کاربر وجود نخواهد داشت.

 

ماده ۶: تغییرات توافقنامه

۶-۱: مدرسه خلاق حق هرگونه ویرایش و تغییر در این توافقنامه را برای خود محفوظ می‌دارد. خریدار می‌بایست برای اطلاع از قوانین جدید همواره پیگیر این صفحه و موارد مندرج در آن باشد.

 

0