09383501094 moralschool@yahoo.com خوزستان

دوره های مقدماتی و پیشرفته آنلاین آموزش تولید محتوای الکترونیکی

در این دوره های آموزشی که بصورت ویدئویی می باشد ، بصورت بسیار کاربردی و پروژه محور ، با تولید محتوای الکترونیکی (با روش ها و تکنیک های اصولی و ذکر موارد لازم برای شرکت در جشنواره ها و با کیفیت بالا) آشنا خواهید شد.

اگر به تولید محتواهای جذاب الکترونیکی علاقه دارید اما تا کنون آن را تجربه نکرده اید یا با روش های ساخت برنامه های آموزشی الکترونیکی بخوبی آشنا نشده اید ، این دوره ها برای شما بسیار مناسب می باشد و پس از گذراندن دوره ، شاهد پیشرفت چشمگیر خود بوده و تولید محتواهای دلخواه توسط خودتان تضمینی خواهد بود.

آموزش ها بصورت درس به درس و منظم برنامه ریزی شده تا یادگیری به بهترین شکل ممکن صورت بگیرد.

از کسانی که در این دوره ها ثبت نام کنند بصورت کامل پشتیبانی خواهد شد و در خصوص آموزش های این دوره در پیاده سازی و ساخت برنامه های دلخواه ، هر گونه سوال و مشکلی داشته باشند رفع اشکال خواهد شد.

مخاطب و پیش نیازهای دوره مقدماتی: تمام افرادی که به تولید محتوای الکترونیکی علاقمند هستند (دانش آموزان ، معلمان ، مربیان ، دبیران ، اساتید دانشگاه و سایر علاقمندان به تولید محتوای الکترونیکی) می توانند در این دوره شرکت کنند. ضمنا تمام نرم افزارها و فایل های مورد نیاز این دوره در اختیار شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت.

مخاطب و پیش نیازهای دوره پیشرفته: کسانی که با اتوپلی از قبل آشنایی دارند و به دنبال یادگیری پیشرفته و استفاده از کدهای آتوپلی برای ساخت برنامه های جذابتر و حرفه ای تر هستند و یا اینکه دوره مقدماتی را گذرانده اند ، میتوانند در دوره پیشرفته ثبت نام کنند (تمام فایلهای مورد نیاز و سورس مثال ها و آموزش ها در اختیار شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت)

نرم افزار تولید محتوا: آتوپلی مدیا استادیو

تعداد آموزش های هر دوره: ۱۰ جلسه (۱۰ فیلم آموزشی)

مدرس دوره ها: امیر قاسمی راد (رتبه اول جشنواره های کشوری تولید محتوای الکترونیکی رشد و مؤلف کتاب آموزشی تولید محتوای الکترونیکی برای کلاس درس با سابقه برگزاری دوره های آموزشی تولید محتوا از سال ۸۵ تا کنون)

روش پشتیبانی: پشتیبانی و رفع اشکال و راهنمایی بصورت کامل از طریق شماره همراه ۰۹۳۸۳۵۰۱۰۹۴ در واتساپ و تلگرام انجام خواهد شد.

هزینه دوره مقدماتی: ۲۰۰ هزار تومان
هزینه دوره پیشرفته: ۲۰۰ هزار تومان

هدیه شرکت کنندگان در دوره: دانلود رایگان ۵ محصول (سورس یا آموزش یا برنامه) از فروشگاه مدرسه خلاق به انتخاب شرکت کننده

زمان شروع دوره: پس از تکمیل ثبت نام ها اعلام خواهد شد. (در اواسط مرداد ماه)

نحوه ثبت نام در دوره ها: برای ثبت نام می بایست هزینه دوره مورد نظرتان را به شماره کارت زیر واریز و فقط از طریق واتساپ تصویر رسید پرداختی هزینه دوره ارسال شود.

شماره کارت :
۶۰۳۷۹۹۷۵۴۴۸۳۱۲۷۵
بانک ملی ، بنام امیر قاسمی راد

شماره همراه :
۰۹۳۸۳۵۰۱۰۹۴

کسانی که در دوره مقدماتی شرکت کرده باشند، از تخفیف ۲۵ درصدی برای ثبت نام در دوره پیشرفته برخوردار خواهند شد. یعنی ثبت نام در هر دو دوره ی مقدماتی و پیشرفته بصورت همزمان ۳۵۰ هزار تومان می باشد.

کانال آموزشی مدرسه خلاق:
@moralschool
مدیر کانال و مدرس دوره:
@amir_ghasemirad
شماره همراه:
۰۹۳۸۳۵۰۱۰۹۴
امیر قاسمی راد

0